"sometimes there is NO next time, NO second chance, NO time out.... sometimes....it's NOW or NEVER...."

Thursday 14 April 2011

EuroVac Tinggal 6 Hari Lagi!!!!

Penantian hampir pasti.  Bukan sebuah mimpi lagi..Tinggal 6 hari lagi Program Menjelajah ke 9 buah negara eropah akan bermula.  Ini yang pertama di Malaysia dan yang pertama di Asia!!!! dan ofcoz yang pertama dalam hidup aku..ini program aku!!!! excited mood.

Pada 21 April, Azrai sebagai Vacation Planner dan Zahari sebagai Motorhome Manager akan bertolak lebih awal.  Persediaan harus jitu. Mereka akan sampai 4 hari lebih awal dan menyediakan segala keperluan..Semoga semuanya diuruskan mengikut perancangan. Inilah hasil pembangunan idea hampir 2 tahun lalu..dan moga mendapat bantuan dari Allah SWT.

Aku akan pastikan dengan segala kudrat dan persediaan yang telah dibuat menjadikan setiap peserta berpuashati dengan program ini. Senyuman mereka kepuasan bagi aku.  Ucapan tahniah pada Azrai yang menjadi tulang belakang kepada portfolio yang dipegang.  Program ini menjadi titik tolak kepada pembangunan keusahawanan kepada rakan2 yang telah diberi peluang.  Kejayaan program ini adalah kejayaan peribadi aku untuk buktikan bahawa aku mampu melahirkan usahawan yang baru..Inilah tanggungjawab sosial yang aku cuba jalankan, harap ianya mendapat keredaan Ilahi.

Malam ini tidur dengan senyumannnnn :)


More Information, Please visit www.eurovac.my 



Terima Kasih Pada Semua Peserta Yang Sporting dan Sangat Supportive!!

SENARAI PESERTA EUROVAC TRIP 1 
(25 APRIL - 5 MEI 2011)




DATO' MOHAMED ZAINAL ABIDIN & KELUARGA
DATO' MOHAMED ZAINAL ABIDIN B ABDUL KADIR
DATIN MAZIAH BINTI ZAKARIA
MOHAMAD ZAID BIN MOHAMED ZAINAL ABIDIN
NORIDA BT MD JANI
ZIL AKMA JAHAYA



SAUDARA ABDUL NASSER & KELUARGA

ABDUL NASSER BIN ABDUL RAHMAN
NORHAYATI BINTI SHAARI
AIMAN NUQMAN BINTI ABDUL NASSER
AINA NUREENA BINTI ABDUL NASSER



CIKGU AHMAD NAWAWI & KELUARGA
AHMAD NAWAWI B MOKTHAR
HASNAH BT MAN
ZAKIAH ANIS BT AHMAD NAWAWI


SAUDARA MOHD HASBI & ISTERI
MOHD HASBI BIN HASSAN
ZALEHA BINTI ZAKARIA


PERSEORANGAN
MUHAMMAD IKHMAL BIN NOORIZAN
FAIRUS BIN MOHD TABIEE
MOHD AZRAI BIN ASARI
ABD HALIM HADI BIN TALIB
ZAHARI BIN KHAMIS

No comments:

Post a Comment