"sometimes there is NO next time, NO second chance, NO time out.... sometimes....it's NOW or NEVER...."

Wednesday 25 July 2012

Majlis Perkahwinan Ekin & Fairus

Di kala usia aku 30 tahun, ramai kawan-kawan aku yang masih single. Alhamdulillah, akhhirnya aku jumpa juga dengan jodoh yang dah Tuhan tetapkan untuk aku.. Rupanya besar hikmah Tuhan atas ujian yang  telah aku lalui..Now tak nak bercerita benda yg sedih2..Hidup aku dah mcm korang..normal seperti manusia biasa..ada anak, ada isteri, ada pekerjaan, hantar anak ke sekolah, berbuka puasa bersama isteri dan anak..ehhehheheh Syukur Alhamdulillah...

Pada 26 Mei 2012, selepas isyak maka bergelarlah aku suami orang..pergghh...dengan 1 lafaz je tau...Alhamdulillah..dan esoknya majlis kenduri pun berlangsung mengikut adat2 tempatan..so ni aku sharekan sikit pic kawin aku yang aku rasa paling engsem.. :) muakakakak...dan kredit kepada 2 orang official photographer aku iaitu www.qayyumstudio.com dan www.zlphotography.com . Diorang berdua ni kawan2 aku time aku belajar dulu..Si Qayyum nih junior masa aku buat degree dulu dan Fazil Riza ni pulak classmate aku masa aku form 1-3.. skill dan artwork yang bagus dari diorang..tapi sampai tarikh aku menaip entry nih, aku belum uruskan album kawin aku sebab terlalu sibuk..














No comments:

Post a Comment